Otwarte spotkanie online dla wszystkich klubów MZPN – marketing i komunikacja
W czwartek 20 października o godz. 20:00 odbyło się kolejne otwarte spotkanie online dla wszystkich klubów zrzeszonych w Mazowieckim Związku Piłki Nożnej. Tematem spotkania był marketing i komunikacja w niższych ligach. Na szóste tego rodzaju spotkanie prowadzący je Sekretarz MZPN Tomasz Flakowski zaprosił gości specjalnych, którymi byli: Rafał Średziński –…
W czwartek 20 października o godz. 20:00 odbyło się kolejne otwarte spotkanie online dla wszystkich klubów zrzeszonych w Mazowieckim Związku Piłki Nożnej. Tematem spotkania był marketing i komunikacja w niższych ligach.
Na szóste tego rodzaju spotkanie prowadzący je Sekretarz MZPN Tomasz Flakowski zaprosił gości specjalnych, którymi byli: Rafał Średziński – Prezes KS Turośnianka, właściciel agencji marketingowej Up Ad Score – marketing internetowy oraz Bartłomiej Taras – Członek Zarządu KS Turośnianki, współwłaściciel firmy Tarasmedia, która zajmuje się profesjonalną produkcją oraz postprodukcją filmową i telewizyjną.
KS Turośnianka to klub z podlaskiej A klasy, który jest ceniony za działania marketingowe oraz współpracę ze swoją społecznością i sponsorami.
W spotkaniu udział wzięło 50 reprezentantów naszych klubów, a przekazana przez naszych gości wiedza, konkretne przykłady i narzędzia mogą teraz być wykorzystane w praktyce na całym Mazowszu, za co gorąco ściskamy kciuki i dziękujemy wszystkim za obecność już teraz zapraszając na kolejne otwarte spotkania online organizowane przez MZPN.